زار کے صفحے

بدھ، 9 جولائی، 2014

ﻣﻮﺋﮯ ﻣﺒﺎﺭﮎﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ


ﺳﻠﺴﻠﮧ " ﺣﺴﻦ ﻣﺼﻄﻔﮯ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ"ﻣﻮﺋﮯ ﻣﺒﺎﺭﮎﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺳﺮِﺍﻧﻮﺭ ﭘﺮ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺑﺎﻝ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺣﺴﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﺫﺏ ﻧﻈﺮ ﺗﮭﮯ،ﺟﯿﺴﮯ ﺭﯾﺸﻢ ﮐﮯ ﺳﯿﺎﮦ ﮔﭽﮭﮯ، ﻧﮧ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺳﯿﺪﮬﮯﺍﻭﺭﻧﮧ ﭘﻮﺭﯼ ﻃﺮﺡ ﮔﮭﻨﮕﮭﺮﯾﺎﻟﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﻧﯿﻢ ﺧﻤﺪﺍﺭ ﺟﯿﺴﮯﮨﻼﻝِﻋﯿﺪ، ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍِﻋﺘﺪﺍﻝ، ﺗﻮﺍﺯُﻥ ﺍﻭﺭ ﺗﻨﺎﺳﺐ ﮐﺎﺣﺴﯿﻦ ﺍﻣﺘﺰﺍﺝ ﭘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ﺍﻟﻠﮧ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺰﺕ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺳﯿﺎﮦ ﺯﻟﻔﻮﮞ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﮐﮭﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍِﺭﺷﺎﺩﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :ﻭَ ﺍﻟﻠَّﻴْﻞِ ﺍِﺫَﺍ ﺳَﺠٰﯽ O’’ ( ﺍﮮ ﺣﺒﯿﺐِ ﻣﮑﺮﻡ !) ﻗﺴﻢ ﮨﮯ ﺳﯿﺎﮦ ﺭﺍﺕ ﮐﯽ( ﻃﺮﺡﺁﭖ ﮐﯽ ﺯﻟﻒِ ﻋﻨﺒﺮﯾﮟ ﮐﯽ ) ﺟﺐ ﻭﮦ (ﺁﭖ ﮐﮯ ﺭُﺥِ ﺯﯾﺒﺎﯾﺎﺷﺎﻧﻮﮞ ﭘﺮ ) ﭼﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ ‘‘ﺍﻟﻘﺮﺁﻥ، ﺍﻟﻀﺤٰﯽ، 93 : 2ﯾﮩﺎﮞ ﺗﺸﺒﯿﮧ ﮐﮯ ﭘﯿﺮﺍﺋﮯ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﮔﯿﺴﻮﺋﮯ ﻋﻨﺒﺮﯾﮟ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻗﺴﻢ ﮐﮭﺎ ﮐﺮ ﮐﯿﺎﮔﯿﺎ ﺟﻮ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢﮐﮯﺣﺴﻦ ﻭ ﺟﻤﺎﻝ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﮨﮯ۔ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﮨﮯﮐﮧ ﺻﺤﺎﺑۂ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻢ ﮐﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﻋﻠﯿﮧﺍﻟﺴﻼﻡﺳﮯ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﻭﺍﻟﮩﺎﻧﮧ ﻣﺤﺒﺖ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﮕﺎﮨﯿﮟﮨﻤﮧﻭﻗﺖ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﭼﮩﺮۂ ﺍﻧﻮﺭﮐﺎﻃﻮﺍﻑ ﮐﺮﺗﯽ ﺭﮨﺘﯿﮟ۔ ﻭﮦ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢﮐﯽ ﺧﻤﺪﺍﺭ ﺯﻟﻔﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﺳﯿﺮ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮐﺜﺮ ﺍﭘﻨﯽﻣﺤﻔﻠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺯﻟﻒِﻋﻨﺒﺮﯾﮟ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﻭﺍﻟﮩﺎﻧﮧ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔1۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻧﺲ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ :ﮐﺎﻥ ﺷﻌﺮﺍﻟﻨﺒﻲ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺭﺟﻼ، ﻻ ﺟﻌْﺪَ ﻭ ﻻﺳﺒﻂ .’’ﺭﺳﻮﻝِ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺯﻟﻔﯿﮟﻧﮧﺗﻮ ﻣﮑﻤﻞ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺧﻤﺪﺍﺭ ﺗﮭﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺳﯿﺪﮬﯽﺍﮐﮍﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﺑﻠﮑﮧ ﺩﺭﻣﯿﺎﻧﯽ ﻧﻮﻋﯿﺖ ﮐﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ‘‘1. ﺑﺨﺎﺭﻱ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، 5 : 2212 ، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻠﺒﺎﺱ،ﺭﻗﻢ : 5566.2 ﻣﺴﻠﻢ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، 4 : 1819 ، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻔﻀﺎﺋﻞ،ﺭﻗﻢ : 2338.3 ﺍﺑﻦ ﺳﻌﺪ، ﺍﻟﻄﺒﻘﺎﺕ ﺍﻟﮑﺒﺮﻱٰ، 1 : 412.4 ﺑﻴﻬﻘﻲ، ﺩﻻﺋﻞ ﺍﻟﻨﺒﻮﻩ، 1 : 2202۔ ﺻﺤﺎﺑۂ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻢ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﮔﯿﺴﻮﺋﮯ ﻋﻨﺒﺮﯾﮟ ﮐﯽﻣﺨﺘﻠﻒ ﮐﯿﻔﯿﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﺍُﻥ ﮐﯽ ﻟﻤﺒﺎﺋﯽ ﮐﮯ ﭘﯿﻤﺎﺋﺶ ﮐﻮﻣﺪِﻧﻈﺮ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﮍﮮ ﺍﭼﮭﻮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻝ ﻧﺸﯿﮟ ﺍﻧﺪﺍﺯﺳﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺯﻟﻔﺎﻥِ ﻣﻘﺪﺱ ﭼﮭﻮﭨﯽ ﮨﻮﺗﯿﮟﺍﻭﺭﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻟﻮﺅﮞﮐﻮﭼﮭﻮﻧﮯ ﻟﮕﺘﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﭘﯿﺎﺭ ﺳﮯ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧﻭﺁﻟﮧﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ’’ ﺫﯼ ﻟﻤۃ ( ﭼﮭﻮﭨﯽ ﺯﻟﻔﻮﮞ ﻭﺍﻻ )‘‘ ﮐﮩﮧﮐﺮﭘﮑﺎﺭﺗﮯ، ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺑﺮﺍﺀ ﺑﻦ ﻋﺎﺯﺏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :ﻣﺎ ﺭﺃﻳﺖ ﻣﻦ ﺫﻱ ﻟﻤﺔ ﺁﺣﺴﻦ ﻓﻲﺣﻠﺔ ﺣﻤﺮﺍﺀ ﻣﻦ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ،ﺷﻌﺮﻩ ﻳﻀﺮﺏ ﻣﻨﮑﺒﻪ .’’ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻟﻮ ﺳﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﻟﭩﮑﺘﯽ ﺯﻟﻔﻮﮞﻭﺍﻻﺳﺮﺥ ﺟﺒﮧ ﭘﮩﻨﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺴﯿﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ۔ ‘‘1. ﻣﺴﻠﻢ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، 4 : 1818 ، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻔﻀﺎﺋﻞ،ﺭﻗﻢ : 2337.2 ﺑﺨﺎﺭﻱ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، 5 : 2211 ، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻠﺒﺎﺱ،ﺭﻗﻢ : 5561.3 ﺗﺮﻣﺬﻱ، ﺍﻟﺠﺎﻣﻊ ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، : 4 219 ، ﺍﺑﻮﺍﺏﺍﻟﻠﺒﺎﺱ،ﺭﻗﻢ : 1724.4 ﺗﺮﻣﺬﻱ، ﺍﻟﺠﺎﻣﻊ ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، : 5 598 ، ﺍﺑﻮﺍﺏﺍﻟﻔﻀﺎﺋﻞ، ﺭﻗﻢ : 3635.5 ﺍﺑﻮﺩﺍﺅﺩ، ﺍﻟﺴﻨﻦ، : 4 81، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺘﺮﺟﻞ، ﺭﻗﻢ :4183.6 ﺗﺮﻣﺬﻱ، ﺍﻟﺸﻤﺎﺋﻞ ﺍﻟﻤﺤﻤﺪﻳﻪ، 1 31 : ، ﺭﻗﻢ : 4.7 ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ، : 4 300.8 ﺑﻴﻬﻘﻲ، ﺩﻻﺋﻞ ﺍﻟﻨﺒﻮﻩ، 1 : 223.9 ﺍﺑﻦ ﺣﺒﺎﻥ ﺍﺻﺒﻬﺎﻧﻲ، ﺍﺧﻼﻕ ﺍﻟﻨﺒﻴﺎ، 4 : 277،ﺭﻗﻢ :43۔ ﮐﺘﺐِ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﺝ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﺩﻓﻌﮧ ﺍﺑﻮ ﺭﻣﺜﮧﺗﻤﯿﻤﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺍﻟﺪِ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﮐﮯ ﮨﻤﺮﺍﮦﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽﺑﺎﺭﮔﺎﮦﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮﺋﮯ، ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﺍُﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﻢ ﻧﺸﯿﻨﻮﮞﺳﮯ ﺍﻥ ﺣﺴﯿﻦ ﻟﻤﺤﺎﺕ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﺮﺗﮯﮨﻮﺋﮯ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺯﻟﻒِ ﻋﻨﺒﺮﯾﻦﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﯾﻮﮞ ﮐﯿﺎ :ﻭﻟﻪ ﻟﻤﺔ ﺑﻬﻤﺎ ﺭﺩﻉ ﻣﻦ ﺣﻨﺎﺀ .’’ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺯﻟﻔﯿﮟ ﺁﭖﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻟﻮ ﺳﮯﻧﯿﭽﮯ ﺗﮭﯿﮟ ﺟﻦ ﮐﻮ ﻣﮩﻨﺪﯼ ﺳﮯ ﺭﻧﮕﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ‘‘1. ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ، : 4 163.2 ﺍﺑﻦ ﺣﺒﺎﻥ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، 13 : 337 ، ﺭﻗﻢ : 5995.3 ﺑﻴﻬﻘﻲ، ﺍﻟﺴﻨﻦ ﺍﻟﮑﺒﺮﻱٰ، : 5 412 ، ﺭﻗﻢ :9328.4 ﻃﺒﺮﺍﻧﻲ، ﺍﻟﻤﻌﺠﻢ ﺍﻟﮑﺒﻴﺮ، : 22 279 ، ﺭﻗﻢ :716.5 ﺍﺑﻦ ﺳﻌﺪ، ﺍﻟﻄﺒﻘﺎﺕ ﺍﻟﮑﺒﺮﻱٰ، 1 : 4384۔ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺑﺮﺍﺀ ﺑﻦﻋﺎﺯﺏﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺗﺎﺟﺪﺍﺭِ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺯﻟﻒِ ﺳﯿﺎﮦ ﮐﮯ ﺣﺴﻦ ﻭ ﺟﻤﺎﻝ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦﺍﻥﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ :ﻟﻪ ﺷﻌﺮ ﻳﺒﻠﻎ ﺷﺤﻤﺔ ﺍﻟﻴﺴﺮﻱ،ﺭﺃﻳﺘﻪ ﻓﻲ ﺣﻠﺔ ﺣﻤﺮﺁﺀ ﻟﻢ ﺁﺭ ﺷﻴﺌًﺎﻗﻂ ﺃﺣﺴﻦ ﻣﻨﻪ .’’ﺁﭖ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺯﻟﻔﯿﮟ ﮐﺎﻧﻮﮞﮐﯽﻟﻮ ﺗﮏ ﻧﯿﭽﮯ ﻟﭩﮑﺘﯽ ﺭﮨﺘﯿﮟ، ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺳﺮﺥ ﺟﺒﮧ ﻣﯿﮟﺣﻀﻮﺭ ﺍﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺴﯿﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ۔ ‘‘ﺑﺨﺎﺭﻱ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، 3 : 1303، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻤﻨﺎﻗﺐ،ﺭﻗﻢ :33585۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺻﺪﯾﻘﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠّٰﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼﮨﮯ :ﻭ ﮐﺎﻥ ﻟﻪ ﺷﻌﺮ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﺠُﻤّﺔ ﻭﺩﻭﻥ ﺍﻟﻮﻓﺮﺓ .ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺯﻟﻔﯿﮟ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﺍﻭﺭﺷﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮨﻮﺍ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔1. ﺗﺮﻣﺬﻱ، ﺍﻟﺠﺎﻣﻊ ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، : 4 233 ، ﺍﺑﻮﺍﺏﺍﻟﻠﺒﺎﺱ،ﺭﻗﻢ : 1755.2 ﺍﺑﻮﺩﺍﺅﺩ، ﺍﻟﺴﻨﻦ، : 4 82، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺘﺮﺟﻞ، ﺭﻗﻢ :4187ﺍﺑﻮﺩﺍﺅﺩ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻮﻓﺮۃ ﻭ ﺩﻭﻥ ﺍﻟﺠﻤۃﮐﮯﺍﻟﻔﺎﻅ ﮨﯿﮟ۔6۔ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻣﻌﻨﺒﺮ ﺯﻟﻔﯿﮟ ﻗﺪﺭﮮ ﺑﮍﮪ ﺟﺎﺗﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻧﻮﮞﮐﯽ ﻟﻮﺅﮞ ﺳﮯ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺘﯿﮟ ﺗﻮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻢ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ’’ﺫﯼ ﻭﻓﺮۃ (ﻟﭩﮑﺘﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺯﻟﻔﻮﮞ ﻭﺍﻻ )‘‘ ﮐﮩﻨﮯﻟﮕﺘﮯ۔ﺳﯿﺪﻧﺎ ﻓﺎﺭﻭﻕ ﺍﻋﻈﻢ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺣﻠﯿﮧ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﮐﺎ ﺣﺴﯿﻦ ﺗﺬﮐﺮﮦﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺯﻟﻒِ ﻣﺸﮑﺒﺎﺭ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﯾﻮﮞﮐﯿﺎ :ﮐﺎﻥ ﻧﺒﻲ ﺍﷲ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺫﻭ ﻭﻓﺮﺓ .’’ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﻲ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻟﭩﮑﺘﯽﮨﻮﺋﯽ ﺯﻟﻔﻮﮞ ﻭﺍﻟﮯ ﺗﮭﮯ۔ ‘‘ﺍﺑﻦ ﻋﺴﺎﮐﺮ، ﺍﻟﺴﻴﺮﺓ ﺍﻟﻨﺒﻮﻳﻪ، 3 : 1497۔ ﺍﮔﺮ ﺷﺒﺎﻧﮧ ﺭﻭﺯ ﻣﺼﺮﻭﻓﯿﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﺎﻝ ﻣﺒﺎﺭﮎﻧﮧﺗﺮﺷﻮﺍﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧﻭﺳﻠﻢﮐﯽ ﺯﻟﻔﯿﮟ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺷﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﻧﮯ ﻟﮕﺘﯿﮟ ﺗﻮﺻﺤﺎﺑۂ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻢ ﻓﺮﻁِ ﻣﺤﺒﺖ ﺳﮯ ﺁﭖﺻﻠﯽﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ’’ﺫﯼ ﺟﻤۃ ( ﮐﺎﻧﺪﮬﻮﮞ ﺳﮯﭼﮭﻮﺗﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺯﻟﻔﻮﮞ ﻭﺍﻻ)‘‘ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﭘﮑﺎﺭﺗﮯ۔ﺣﻀﺮﺕ ﺑﺮﺍﺀ ﺑﻦ ﻋﺎﺫﺏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﺮﺗﮯﮨﯿﮟ :ﮐﺎﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻣﺮﺑﻮﻋﺎً ﺑﻌﻴﺪ ﻣﺎ ﺑﻴﻦﺍﻟﻤﻨﮑﺒﻴﻦ، ﻭﮐﺎﻧﺖ ﺟﻤﺘﻪ ﺗﻀﺮﺏﺷﺤﻤﺔ ﺁﺫﻧﻴﻪ .’’ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻣﯿﺎﻧﮧ ﻗﺪ ﺗﮭﮯ۔ﺁﭖﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺷﺎﻧﻮﮞﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻓﺎﺻﻠﮧ ﺗﮭﺎ۔ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢﮐﯽ ﺯﻟﻔﯿﮟ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﺒﺎﺭﮎﮐﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻟﻮ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ‘‘1. ﺗﺮﻣﺬﻱ، ﺍﻟﺸﻤﺎﺋﻞ ﺍﻟﻤﺤﻤﺪﻳﻪ، 1 48 : ، ﺭﻗﻢ :26.2 ﺍﺑﻦ ﻗﻴﻢ، ﺯﺍﺩ ﺍﻟﻤﻌﺎﺩ، 1 : 177.3 ﻋﺴﻘﻼﻧﻲ، ﻓﺘﺢ ﺍﻟﺒﺎﺭﻱ، : 6 5728۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺑﺮﺍﺀ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮨﯽ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ :ﺍﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎﻥ ﻳﻀﺮﺏ ﺷﻌﺮﻩﻣﻨﮑﺒﻴﻪ .’’ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺯﻟﻔﯿﮟﮐﺎﻧﺪﮬﻮﮞﮐﻮ ﭼﻮﻡ ﺭﮨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ‘‘1. ﻣﺴﻠﻢ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، 4 : 1819 ، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻔﻀﺎﺋﻞ،ﺭﻗﻢ : 2338.2 ﺑﺨﺎﺭﻱ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، 3 : 1304 ، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻤﻨﺎﻗﺐ،ﺭﻗﻢ : 3358.3 ﺍﺑﻮ ﺩﺍﺅﺩ، ﺍﻟﺴﻨﻦ، 19 4 : ، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﻠﺒﺎﺱ،ﺭﻗﻢ :4072.4 ﻧﺴﺎﺋﻲ، ﺍﻟﺴﻨﻦ، 8 : 134 ، ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺰﻳﻨﻪ، ﺭﻗﻢ :52339۔ ﺻﺤﺎﺑۂ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻢ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽﺍﻟﻠﮧﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺳﺮﺍﭘﺎﺋﮯ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻣﺤﺒﺖﺑﮭﺮﮮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﺎﻝِ ﻭﺍﺭﻓﺘﮕﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﺮﺗﮯﺭﮨﺘﮯﺗﮭﮯ۔ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻋﻨﺒﺮ ﺑﺎﺭﺯﻟﻔﻮﮞ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻣﻮﻻﺋﮯ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺳﯿﺪﻧﺎﻋﻠﯽﮐﺮﻡ ﺍﻟﻠّٰﮧ ﻭﺟﮩﮧ ﺍﻟﮑﺮﯾﻢ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :ﮐﺎﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺣﺴﻦ ﺍﻟﺸﻌﺮ .’’ﺭﺳﻮﻝِ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﻮﺋﮯﻣﺒﺎﺭﮎ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺣﺴﯿﻦ ﻭ ﺟﻤﯿﻞ ﺗﮭﮯ۔ ‘‘1. ﺍﺑﻦ ﻋﺴﺎﮐﺮ، ﺗﻬﺬﻳﺐ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺩﻣﺸﻖ ﺍﻟﮑﺒﻴﺮ، 1 :317.2 ﺑﻴﻬﻘﻲ، ﺩﻻﺋﻞ ﺍﻟﻨﺒﻮﻩ، 1 : 21710 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﮨﻨﺪ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﮨﺎﻟﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ :ﺭﺟﻞ ﺍﻟﺸﻌﺮ ﺇﻥ ﺍﻧﻔﺮﻗﺖﻋﻘﻴﻘﺘﻪ ‘ ﻓﺮﻗﻬﺎ ﻭ ﺇﻻ ﻓﻼ ﻳﺠﺎﻭﺯﺷﻌﺮﺓ ﺷﺤﻤﺔ ﺁﺫﻧﻴﻪ ﺇﺫﺍ ﻫﻮ ﻭﻓﺮﻩ .’’ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﻣﺒﺎﺭﮎﺧﻤﯿﺪﮦﺗﮭﮯ، ﺍﮔﺮ ﺳﺮ ﺍﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺎﻧﮓ ﺑﺴﮩﻮﻟﺖﻧﮑﻞ ﺁﺗﯽ ﺗﻮ ﻧﮑﺎﻝ ﻟﯿﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﻭﺭﻧﮧ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺁﭖ ﺻﻠﯽﺍﻟﻠﮧﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺳﺮِ ﺍﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺟﺐﻟﻤﺒﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺗﻮ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻟﻮ ﺳﮯ ﺫﺭﺍ ﻧﯿﭽﮯﮨﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ ‘‘1. ﺗﺮﻣﺬﻱ، ﺍﻟﺸﻤﺎﺋﻞ ﺍﻟﻤﺤﻤﺪﻳﻪ، 1 36 : ، ﺭﻗﻢ : 8.2 ﺟﻠﻲ، ﺍﻟﺴﻴﺮﺓ ﺍﻟﺤﻠﺒﻴﻪ، : 3 435.3 ﺍﺑﻦ ﺣﺒﺎﻥ ﺑﺴﺘﻲ، ﺍﻟﺜﻘﺎﺕ، : 2 145.4 ﻃﺒﺮﺍﻧﻲ، ﺍﻟﻤﻌﺠﻢ ﺍﻟﮑﺒﻴﺮ، 15 22 : ، ﺭﻗﻢ :41411 ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻌﺪ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻭﻗﺎﺹ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧﺭﻭﺍﯾﺖﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ :ﮐﺎﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺷﺪﻳﺪ ﺳﻮﺍﺩ ﺍﻟﺮﺃﺱﻭﺍﻟﻠﺤﻴﺔ .’’ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺭﯾﺶ ﻣﺒﺎﺭﮎﺍﻭﺭﺳﺮِ ﺍﻧﻮﺭ ﮐﮯ ﺑﺎﻝ ﮔﮩﺮﮮ ﺳﯿﺎﮦ ﺭﻧﮓ ﮐﮯ ﺗﮭﮯ۔ ‘‘1. ﺻﺎﻟﺤﻲ، ﺳﺒﻞ ﺍﻟﻬﺪﻱٰ ﻭﺍﻟﺮﺷﺎﺩ، : 2 17.2 ﺍﺑﻦ ﺳﻌﺪ، ﺍﻟﻄﺒﻘﺎﺕ ﺍﻟﮑﺒﺮﻱٰ، 1 : 41812 ۔ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺁﺭﺍﺋﺶِﮔﯿﺴﻮﮐﮯ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦﻋﺒﺎﺱ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :ﮐﺎﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻳﺴﺪﻝ ﻧﺎﺻﻴﺘﻪ ﺳﺪﻝﺁﻫﻞ ﺍﻟﮑﺘﺎﺏ، ﺛﻢ ﻓﺮﻕ ﺑﻌﺪ ﺫﻟﮏﻓﺮﻕ ﺍﻟﻌﺮﺏ .’’ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢﭘﯿﺸﺎﻧﯽﺁﻗﺪﺱ ﮐﮯ ﺍﻭﭘﺮ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺑﺎﻝ ﺑﻐﯿﺮ ﻣﺎﻧﮓ ﻧﮑﺎﻟﮯﭘﯿﭽﮭﮯ ﮨﭩﺎ ﺩﯾﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﮨﻞِ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ،ﻟﯿﮑﻦ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺍﺱ ﻃﺮﺡﻣﺎﻧﮓ ﻧﮑﺎﻟﺘﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﺍﮨﻞِ ﻋﺮﺏ ﻧﮑﺎﻻ ﮐﺮﺗﮯ۔ ‘‘1. ﺍﺑﻦ ﺣﺒﺎﻥ ﺑﺴﺘﻲ، ﺍﻟﺜﻘﺎﺕ، : 7 34 ، ﺭﻗﻢ :8879.2 ﺧﻄﻴﺐ ﺑﻐﺪﺍﺩﻱ، ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺑﻐﺪﺍﺩ، 8 : 437، ﺭﻗﻢ :4545


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں